Koningin Elisabethlaan 18 8000 Brugge

Tel: 0800-62 605

  • White LinkedIn Icon

© 2019 by Grinta Consultancy

  • Grinta

Hoe succesvol is jouw website?

Wordt deze vraag wel eens aan je gesteld? En kijk je zelf wel eens kritisch naar je site? Het kan geen kwaad om regelmatig je website onder de loep te nemen en te kijken of je de doelen die je voor jezelf hebt gesteld ook haalt.


Je bedrijf staat niet stil, zo ook je website. Het toevoegen van nieuwe producten en/of diensten, landingspagina’s aanmaken, het vernieuwen van foto’s, je portfolio uitbreiden, teksten aanpassen… Misschien bereiken al je acties en handelingen aan je website niet het doel dat je voor ogen hebt. Een compleet nieuwe website is in de meeste gevallen niet direct noodzakelijk. Wel kun je je website optimaliseren en zo verbeteren.


Het belangrijkste is om terug te gaan naar de basis. Bekijk je bedrijfsplan en welke strategie en doelen die je hebt. Je website moet daarop aansluiten. Daarnaast moet je naar de doelgroep kijken. Om een website te bouwen die conversies oplevert, is het belangrijk om te begrijpen hoe je doelgroep zich online oriënteert en welke rol jouw website daarbij heeft. Met het ontwikkelen van een customer journey of user journey breng je in beeld welke route je doelgroep aflegt en welke contactmomenten er zijn. Denk aan een zoekopdracht op Google tot het daadwerkelijk bestellen of afnemen van je dienst of product. Hiermee breng je de verbeterpunten van je site duidelijk in beeld.


Wil je jouw website onder de loep nemen en verbeteren?

0 views